Nyhet
Tack Daniel! Välkommen Annica!
Daniel Larson lämnar nu sitt uppdrag i kommunstyrelsen. Vi vill rikta ett stort tack för den tid, det engagemang och den erfarenhet han har bidragit med i kommunstyrelsen. Hans insatser har varit värdefulla för vårt parti och för hela kommunen.
Nu kliver vår nya gruppledare Annica Grimlund in i kommunstyrelsen – redo att fortsätta arbetet för en starkare och bättre framtid för Lidingö Stad.

Innehåll
![Till [2025-09-23] Tack Daniel! Välkommen Annica! startsida](/images/18.2123a3e018ec17b159e6366/1713379440338/Lidingo%CC%88%20logotyp_lokal_liggande_vit.png)